«Microsoft anbefalte oss å ta kontakt med Cepheo. Det gjorde de fordi Cepheo har høy kompetanse på området med mange konsulenter til å dekke vårt prosjekt.»
Jens Hankert
COO, AS3
Dokumentert Dynamics 365 CRM-erfaring
Med flere tiårs erfaring i å implementere Dynamics-baserte CRM-løsninger på tvers av bransjer og landegrenser, hjelper vi virksomheter med å ta bedre vare på kundene sine.
Mer enn bare CRM
Vi har lange tradisjoner for å levere, integrere og vedlikeholde Dynamics ERP og CRM, Power Platform, Azure og data- og analysesystemer.
Smidige kundereiser
Kompetanse og ressurser på salg, markedsføring, kundeservice og feltservice lar deg håndtere og forbedre kundenes samhandling med virksomheten din.
Gjennom flere års arbeid har vi lært at hva kundene vil ha og hva de faktisk trenger, kan være to helt ulike ting.
Vi samarbeider med nøkkelpersoner fra hele virksomheten din for å vurdere nåværende CRM-beredskap, sammenligne behov og ambisjoner med lignende organisasjoner og kartlegge områdene av virksomheten din som vil ha størst nytte av en investering i et nytt CRM-system.
Med dette grunnlaget på plass er veien videre til vellykket implementering, adopsjon og utvikling tydeligere.
Mer enn 30 års erfaring med å implementere forretningsløsninger har hjulpet oss med å utvikle dokumenterte og testede metoder for å støtte og sikre hvert steg i den digitale reisen din.
Erfaringen vår innen CRM og ERP, en strukturert tilnærming og engasjement for forenkling og standardisering betyr at vi kan redusere usikkerheten og risikoen ved å implementere CRM hos deg.
Fordi vi selv bruker Dynamics 365-plattformen til å drive egne salgs-, markedsførings- og kundeserviceprosesser, betyr vårt eget sluttbrukerperspektiv at vi kjenner mange av utfordringene knyttet til omfang, implementering, adopsjon og daglig bruk.
Hos Cepheo vet vi at nøyaktige, relevante data er din mest verdifulle forretningsressurs og det beste grunnlaget for å forbedre samhandling med kundene dine.
Vi hjelper deg med å strukturere tilnærmingen din til innhenting, tilgang, lagring og sikring av data.
Dette muliggjør videre informasjonsdeling på tvers av virksomheten og fremmer god samhandling med kundene.
For at et CRM-system skal gi mest mulig verdi for ansatte og best mulig opplevelse for kundene, må det integreres på tvers av organisasjonen.
Hos Cepheo har vi et bredt spekter av ressurser innen Microsoft Dynamics 365-porteføljen, Power Platform og Azure. Slik leverer vi helhetlige løsninger som kobler sammen hele bedriften, fra økonomi og drift til analyse og innovasjon.
Dette gir en forretningsfokusert tilnæørming med ende-til-ende-løsninger som støtter digital utvikling på alle nivåer.
Som en av Nordens største Microsoft Dynamics 365-partnerne og mer enn 30 års spesialisering og samarbeid med Microsoft bak oss, er vi i en unik posisjon til å kunne hjelpe kundene våre med å utnytte Microsoft-teknologi for å tilpasse seg og lykkes i en verden i endring.
Samarbeidet gir oss omfattende tilgang til Microsofts tekniske støtte, opplæring og sertifiseringsprogrammer, slik at spesialistene våre holder seg oppdatert på de nyeste teknologiene og løsningene innen Dynamics 365 CRM.
Daglig dialog med Microsoft-ingeniører og tekniske ressurser betyr også at vi kan samarbeide med Microsoft for å løse kundespørsmål raskere og mer effektivt.
Snakk med en ekspert om Microsoft Dynamics CRM-løsninger fra Cepheo.