«Microsoft anbefalte oss å ta kontakt med Cepheo. Det gjorde de fordi Cepheo har store kompetanser på området med mange konsulenter til å dekke vårt prosjekt.»
Jens Hankert
COO, AS3
Dokumentert CRM-erfaring
Med flere tiårs erfaring i å implementere Dynamics-baserte CRM-løsninger på tvers av bransjer og landegrenser, hjelper vi virksomheter med å ta bedre vare på kundene sine.
Mer enn bare CRM
Vi har lange tradisjoner for å levere, integrere og vedlikeholde Dynamics ERP og CRM, Power Platform, Azure og data- og analysesystemer.
Smidige kundereiser
Kompetanse og ressurser på salg, markedsføring, kundeservice og feltservice lar deg håndtere og forbedre kundenes samhandling med virksomheten din.
Gjennom flere års arbeid har vi lært at hva kundene vil ha og hva de faktisk trenger, kan være to helt forskjellige ting.
Vi samarbeider med nøkkelpersoner fra hele virksomheten din for å vurdere nåværende CRM-beredskap, sammenligne behov og ambisjoner med lignende organisasjoner og identifisere områdene av virksomheten din som vil ha størst nytte av en investering i CRM.
Med dette grunnlaget på plass er veien videre til vellykket implementering, adopsjon og utvikling tydeligere.
Mer enn 30 års erfaring med å implementere forretningsløsninger har hjulpet oss med å utvikle dokumenterte og testede metoder for å støtte og sikre hvert steg i den digitale reisen din.
Erfaringen vår innen CRM og ERP, en strukturert tilnærming og engasjement for forenkling og standardisering betyr at vi kan redusere usikkerheten og risikoen ved å implementere CRM hos deg.
Fordi vi selv bruker Dynamics 365-plattformen til å drive egne salgs-, markedsførings- og kundeserviceprosesser, betyr vårt eget sluttbrukerperspektiv at vi kjenner mange av utfordringene knyttet til omfang, implementering, adopsjon og daglig bruk.
Hos Cepheo vet vi at nøyaktige, relevante data er din mest verdifulle forretningsressurs og det beste grunnlaget for å forbedre samhandling med kundene dine.
Vi hjelper deg med å strukturere tilnærmingen din til innhenting, tilgang, lagring og sikring av data.
Dette muliggjør videre informasjonsdeling på tvers av virksomheten og fremmer god samhandling med kundene.
For at CRM-løsningen skal gi mest mulig verdi for de ansatte og best mulig opplevelse for kundene, må den integreres på tvers av virksomheten din.
Hos Cepheo har vi et bredt spekter av ressurser innen Microsoft Dynamics 365-porteføljen, Microsoft Power Platform og Microsoft Azure.
Dette hjelper oss med å ta en helhetlig, forretningsfokusert tilnærming til IT-teknologi basert på ende-til-ende-løsninger som støtter og kobler sammen hele virksomheten din.
Som en av Nordens største Microsoft Dynamics 365-partnerne og mer enn 30 års spesialisering og samarbeid med Microsoft bak oss, er vi unikt posisjonert til å hjelpe kundene våre med å utnytte Microsoft-teknologi for å tilpasse seg og lykkes i en verden i endring.
Samarbeidet sikrer oss omfattende tilgang til Microsofts tekniske støtte, opplæring og sertifiseringsprogrammer, slik at spesialistene våre holder seg oppdatert på de nyeste teknologiene og løsningene.
Daglig dialog med Microsoft-ingeniører og tekniske ressurser betyr også at vi kan samarbeide med Microsoft for å løse kundespørsmål raskere og mer effektivt.
Snakk med en ekspert om Dynamics CRM-løsninger fra Cepheo.