Oppnå raskere og bedre kundeservice med Cepheo

  • Dokumenterte kundeservicefunksjoner

    Flere tiårs erfaring med å implementere Dynamics-baserte løsninger gjør det mulig for kundene våre å levere overlegen kundeservice.

  • Mer enn bare kundeservice

    Dokumentert kompetanse innen utvikling, implementering, support og service av Dynamics CRM og ERP, Power Platform, Azure samt data og analyse.

  • Dyp bransjefokus og stor innsikt

    Vi jobber med kunder i en rekke bransjer, noe som betyr at vi forstår hvor viktig det er å optimalisere servicedriften for å møte spesifikke bransjebehov.

Lindab Profil oppnår raskere og bedre kundeservice

"Ved å bruke Dynamics 365 Customer Service kan vi strukturere arbeidet på en bedre måte og behandle flere saker samtidig." 

 

Evelina Wallander 

Business Developer, Lindab Profil 

Noen av våre Dynamics 365 CRM-kunder
Ønsker du å komme i kontakt med oss?

4 grunner til å velge Cepheo og Dynamics 365 Customer Service

  • Enten du implementerer kundeservicefunksjoner for første gang eller utvider eksisterende prosesser og applikasjoner, kan Cepheo levere en løsning som oppfyller dine nåværende behov og lar deg utvide og utvikle funksjonene dine i takt med at forventningene og ambisjonene dine endres. 

      

    Og siden vi bruker Dynamics 365-plattformen til å drive våre egne kundeserviceprosesser, forstår vi utfordringene som er forbundet med å kartlegge, implementere og vedlikeholde en effektiv plattform. 

  • Hos Cepheo har vi en helhetlig, forretningsorientert tilnærming til IT-teknologi og bygger helhetlige løsninger som kan koble sammen hele virksomheten. 

      

    Ved å integrere kundeserviceprosesser på tvers av virksomheten på denne måten kan du gjøre det mulig for de ansatte å samarbeide og dele kunnskap og innsikt. 

      

    Og ved å kombinere dette med KI-basert ruting som klassifiserer problemer og tilordner dem til den best egnede agenten, kan du tilby raskere og mer effektiv saksløsning. 

  • Ingen kunder er like. Derfor er det avgjørende for kundetilfredsheten at du gir tilgang til effektiv og responsiv support i flere kanaler. 

      

    Vi kan bistå med å forbedre kundeserviceplattformen din med funksjoner fra Microsoft Power Platform som gjør det mulig for deg å motta og løse supportproblemer på den plattformen kundene dine velger. 

      

    Enten de foretrekker å ta kontakt via telefon, e-post, en kundestøtteportal eller en KI-assistert chatbot, kan du hjelpe dem når og hvor det passer dem best. 

  • Nøyaktige og relevante data er din mest verdifulle ressurs - spesielt når det gjelder å levere rask og effektiv kundeservice. 

      

    Vi kan hjelpe deg med å implementere en strukturert og strategisk tilnærming til innhenting, tilgang, lagring og beskyttelse av kundedata. 

      

    Deretter kan du dele informasjon på en sikker måte på tvers av den kundeorienterte organisasjonen for å muliggjøre raske og velinformerte prosesser. 

VI KAN HJELPE DEG MED
ERP
CRM
SALES & MARKETING
CUSTOMER SERVICE
FIELD SERVICE
BI & ANALYTICS
POWER PLATFORM
MANAGED SERVICES
BRANSJESPESIFIKKE LØSNINGER
ERP
CRM
SALES & MARKETING
CUSTOMER SERVICE
FIELD SERVICE
BI & ANALYTICS
POWER PLATFORM
MANAGED SERVICES
BRANSJESPESIFIKKE LØSNINGER
Få flere CRM-nyheter og innsikt

Hvor mye vet du egentlig om kundene dine?

Med Microsoft Dynamics 365 CRM-løsninger får salgs-, markedsførings-, kundeservice- og feltserviceteamene dine én samlet oversikt over kundehandlinger og -interaksjoner på tvers av virksomheten.  

 

Bruk teamarbeid i stedet for gjettverk for å øke salget og bygge sterkere kunderelasjoner.  

Finn mer innhold som inspirerer og informerer

Vil du vite mer? 

Snakk med en ekspert om mulighetene dine med Dynamics Customer Service-løsninger fra Cepheo. 

Lars Erik Lindhjem
Telefon: +47 913 51 443

Styrk din kundeservice med oss