Oppnå raskere og bedre kundeservice med Cepheo

  • Dokumenterte kundeservicefunksjoner

    Flere tiårs erfaring med Microsoft Dynamics 365 sørger for at kundene våre leverer overlegen service.

    Våre løsninger fungerer som et moderne saksbehandlingssystem og case management system.

  • Mer enn bare kundeservice

    Dokumentert kompetanse på Microsoft Dynamics 365 CRM og ERP, Power Platform, Azure og kundeservice software.

  • Dyp bransjefokus og stor innsikt

    Vi jobber med kunder i mange bransjer og vet hvor viktig det er å tilpasse kundeservice, saksbehandlingssystem og prosesser til unike behov.

Lindab Profil oppnår raskere og bedre kundeservice

"Med Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan vi strukturere arbeidet bedre og behandle flere saker samtidig." 

 

Evelina Wallander 

Business Developer, Lindab Profil 

Noen av våre Dynamics 365 CRM-kunder
Ønsker du å komme i kontakt med oss?

4 grunner til å velge Cepheo og Microsoft Dynamics 365 Customer Service

  • Enten du implementerer kundeservicefunksjoner for første gang eller utvider eksisterende prosesser og applikasjoner, kan Cepheo levere en løsning basert på Dynamics 365 Customer Service som fungerer som et moderne saksbehandlingssystem. Løsningen oppfyller dagens behov og gir deg fleksibilitet til å utvide funksjonene i takt med at forventningene og ambisjonene dine endres.

     

    Fordi vi selv bruker Dynamics 365 Customer Service til å drive egne kundeserviceprosesser, forstår vi utfordringene knyttet til å kartlegge, implementere og vedlikeholde en effektiv kundeservice-plattform.

  • Hos Cepheo har vi en helhetlig, forretningsorientert tilnærming til IT-teknologi og bygger løsninger som kan koble sammen hele virksomheten.  

       

    Ved å integrere kundeserviceprosesser på tvers av virksomheten, kan ansatte samarbeide og dele kunnskap og innsikt 

       

    Kombinert med KI-basert ruting og customer service automation som klassifiserer problemer og tilordner riktig agent, får du raskere og mer effektiv saksløsning.

  • Ingen kunder er like. Derfor er det avgjørende for kundetilfredsheten at du gir tilgang til effektiv og responsiv support i flere kanaler.  

       

    Vi bistår med å forbedre kundeserviceplattformen med funksjoner fra Microsoft Power Platform, slik at du kan motta og løse supportproblemer på plattformen kundene dine velger.  

       

    Enten de foretrekker telefon, e-post, en kundestøtteportal eller en KI-assistert chatbot, kan du hjelpe dem når og hvor det passer dem best med fleksibel kundeservice software som støtter alle kanaler.

  • Nøyaktige og relevante data er er en av dine mest verdifulle ressurser, spesielt når du skal levere rask og effektiv kundeservice.  

       

    Vi hjelper det å etablere en strukturert og strategisk tilnærming til innhenting, tilgang, lagring og beskyttelse av kundedata.

     

    Deretter kan du dele informasjon på tvers av den kundeorienterte organisasjonen for å muliggjøre raske, velinformerte prosesser i dine kundeservice- og vase management-løp.

Hvilken verdi skaper egentlig AI?

Vi har samlet 5 konkrete eksempler på hvordan kunstig intelligens skaper reell forretningsverdi for våre kunder.

VI KAN HJELPE DEG MED
ERP
CRM
SALES & MARKETING
CUSTOMER SERVICE
AI
FIELD SERVICE
BI & ANALYTICS
POWER PLATFORM
HUMAN RESOURCES
MANAGED SERVICES
BRANSJESPESIFIKKE LØSNINGER
ERP
CRM
SALES & MARKETING
CUSTOMER SERVICE
AI
FIELD SERVICE
BI & ANALYTICS
POWER PLATFORM
HUMAN RESOURCES
MANAGED SERVICES
BRANSJESPESIFIKKE LØSNINGER
Få flere CRM-nyheter og innsikt

Hva vet du egentlig om kundene dine?

Med Microsoft Dynamics 365 CRM-løsninger får salgs-, markedsførings-, kundeservice- og feltserviceteamene dine én samlet oversikt over kundehandlinger og interaksjoner på tvers av organisasjonen.   

  

Bruk teamarbeid i stedet for gjettverk for å øke salget og bygge sterkere kunderelasjoner.  Moderne kundesercvice software gjør at hele organisasjonen for innsikt i sanntid.

Sett kunden i fokus med effektive digitale verktøy

Digitalisering av kundeservice skal løse problemer, ikke skape frustrasjon.

Finn mer innhold som inspirerer og informerer

Vil du vite mer? 

Snakk med en ekspert om mulighetene dine med Microsoft Dynamics 365 Customer Service software fra Cepheo.

Lars Erik Lindhjem
Telefon: +47 913 51 443

Styrk din kundeservice med oss