"Med Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan vi strukturere arbeidet bedre og behandle flere saker samtidig."
Evelina Wallander
Business Developer, Lindab Profil
Dokumenterte kundeservicefunksjoner
Flere tiårs erfaring med Microsoft Dynamics 365 sørger for at kundene våre leverer overlegen service.
Våre løsninger fungerer som et moderne saksbehandlingssystem og case management system.
Mer enn bare kundeservice
Dokumentert kompetanse på Microsoft Dynamics 365 CRM og ERP, Power Platform, Azure og kundeservice software.
Dyp bransjefokus og stor innsikt
Vi jobber med kunder i mange bransjer og vet hvor viktig det er å tilpasse kundeservice, saksbehandlingssystem og prosesser til unike behov.
Enten du implementerer kundeservicefunksjoner for første gang eller utvider eksisterende prosesser og applikasjoner, kan Cepheo levere en løsning basert på Dynamics 365 Customer Service som fungerer som et moderne saksbehandlingssystem. Løsningen oppfyller dagens behov og gir deg fleksibilitet til å utvide funksjonene i takt med at forventningene og ambisjonene dine endres.
Fordi vi selv bruker Dynamics 365 Customer Service til å drive egne kundeserviceprosesser, forstår vi utfordringene knyttet til å kartlegge, implementere og vedlikeholde en effektiv kundeservice-plattform.
Hos Cepheo har vi en helhetlig, forretningsorientert tilnærming til IT-teknologi og bygger løsninger som kan koble sammen hele virksomheten.
Ved å integrere kundeserviceprosesser på tvers av virksomheten, kan ansatte samarbeide og dele kunnskap og innsikt.
Kombinert med KI-basert ruting og customer service automation som klassifiserer problemer og tilordner riktig agent, får du raskere og mer effektiv saksløsning.
Ingen kunder er like. Derfor er det avgjørende for kundetilfredsheten at du gir tilgang til effektiv og responsiv support i flere kanaler.
Vi bistår med å forbedre kundeserviceplattformen med funksjoner fra Microsoft Power Platform, slik at du kan motta og løse supportproblemer på plattformen kundene dine velger.
Enten de foretrekker telefon, e-post, en kundestøtteportal eller en KI-assistert chatbot, kan du hjelpe dem når og hvor det passer dem best med fleksibel kundeservice software som støtter alle kanaler.
Nøyaktige og relevante data er er en av dine mest verdifulle ressurser, spesielt når du skal levere rask og effektiv kundeservice.
Vi hjelper det å etablere en strukturert og strategisk tilnærming til innhenting, tilgang, lagring og beskyttelse av kundedata.
Deretter kan du dele informasjon på tvers av den kundeorienterte organisasjonen for å muliggjøre raske, velinformerte prosesser i dine kundeservice- og vase management-løp.
Snakk med en ekspert om mulighetene dine med Microsoft Dynamics 365 Customer Service software fra Cepheo.