"Ved å bruke Dynamics 365 Customer Service kan vi strukturere arbeidet på en bedre måte og behandle flere saker samtidig."
Evelina Wallander
Business Developer, Lindab Profil
Dokumenterte kundeservicefunksjoner
Flere tiårs erfaring med å implementere Dynamics-baserte løsninger gjør det mulig for kundene våre å levere overlegen kundeservice.
Mer enn bare kundeservice
Dokumentert kompetanse innen utvikling, implementering, support og service av Dynamics CRM og ERP, Power Platform, Azure samt data og analyse.
Dyp bransjefokus og stor innsikt
Vi jobber med kunder i en rekke bransjer, noe som betyr at vi forstår hvor viktig det er å optimalisere servicedriften for å møte spesifikke bransjebehov.
Enten du implementerer kundeservicefunksjoner for første gang eller utvider eksisterende prosesser og applikasjoner, kan Cepheo levere en løsning som oppfyller dine nåværende behov og lar deg utvide og utvikle funksjonene dine i takt med at forventningene og ambisjonene dine endres.
Og siden vi bruker Dynamics 365-plattformen til å drive våre egne kundeserviceprosesser, forstår vi utfordringene som er forbundet med å kartlegge, implementere og vedlikeholde en effektiv plattform.
Hos Cepheo har vi en helhetlig, forretningsorientert tilnærming til IT-teknologi og bygger helhetlige løsninger som kan koble sammen hele virksomheten.
Ved å integrere kundeserviceprosesser på tvers av virksomheten på denne måten kan du gjøre det mulig for de ansatte å samarbeide og dele kunnskap og innsikt.
Og ved å kombinere dette med KI-basert ruting som klassifiserer problemer og tilordner dem til den best egnede agenten, kan du tilby raskere og mer effektiv saksløsning.
Ingen kunder er like. Derfor er det avgjørende for kundetilfredsheten at du gir tilgang til effektiv og responsiv support i flere kanaler.
Vi kan bistå med å forbedre kundeserviceplattformen din med funksjoner fra Microsoft Power Platform som gjør det mulig for deg å motta og løse supportproblemer på den plattformen kundene dine velger.
Enten de foretrekker å ta kontakt via telefon, e-post, en kundestøtteportal eller en KI-assistert chatbot, kan du hjelpe dem når og hvor det passer dem best.
Nøyaktige og relevante data er din mest verdifulle ressurs - spesielt når det gjelder å levere rask og effektiv kundeservice.
Vi kan hjelpe deg med å implementere en strukturert og strategisk tilnærming til innhenting, tilgang, lagring og beskyttelse av kundedata.
Deretter kan du dele informasjon på en sikker måte på tvers av den kundeorienterte organisasjonen for å muliggjøre raske og velinformerte prosesser.
Snakk med en ekspert om mulighetene dine med Dynamics Customer Service-løsninger fra Cepheo.