Vi har samlet 5 konkrete eksempler på hvordan kunstig intelligens skaper reell forretningsverdi for våre kunder.
Hvordan kan Cepheo hjelpe deg med feltservice?
-
Dokumentert erfaring fra implementering
Vi har lang erfaring med å implementere Microsoft Dynamics 365 Field Service og andre service management-løsninger for industrikunder i hele Norden.
-
HoloLens, blandet virkelighet og IoT
Vi kan hjelpe deg med å utforske hvordan IoT, HoloLens og mixed reality kan skape bedre ressursstyring og prediktivt vedlikehold.
-
Mye mer enn bare feltservice
Vi leverer utvikling, implementering, support og service management-funksjoner på tvers av Microsoft Dynamics 365 CRM og ERP, Microsoft Power Platform, Microsoft Azure samt data og analyse.






Cepheo og Dynamics 365 Field Service
-
De enkleste feltserviceproblemene å løse er de som aldri oppstår.
Med Microsoft Dynamics 365 Field Service kan du utnytte mixed reality, IoT og AI for sanntidsovervåking, prediktivt vedlikehold og kosntnadseffektiv fjernløsing av servicespørsmål.
-
Hvis du leverer feltservice eller «Product as a Service» gir Microsoft Dynamics 365-plattformen oversikt over hele kundereisen, fra prospekt til ettersalgservice, i ett samlet service management system. Integrer Microsoft Dynamics 365 Sales, Marketing, Customer Service og Field Service og opplev sømløst samarbeid mellom teamene.
-
Feltservice-teknikere er bedriftens ansikt utad. Med Microsoft Dynamics 365 Field Service, og det er derfor avgjørende at de har den informasjonen og de verktøyene de trenger for å jobbe effektivt.
Noen problemer kan håndteres eksternt med Microsoft Dynamics 365 Remote Assist og Guides. En tekniker på stedet, trenger informasjonen og verktøy, uansett hvor de er.
Cepheos partnerskap med bransjelederen Resco betyr at du kan utstyre teknikerne med mobile verktøy som istrømlinjeformer serviceoperasjoner fra start til slutt, inkludert tilgang til og innsamling av kritiske data, selv når de ikke er tilkoblet. Dette gir bedre ressursstyring og en mer effektiv kundeoopplevelse.
-
Feltservice kan være en kompleks funksjon som spenner over eldre IT-arkitektur og etablerte arbeidsprosesser. Implementering av nye funksjoner trenger ikke bety at du må starte på nytt.
Enten du implementerer Microsoft Dynamics 365 Field Service for første gang eller utvider eksisterende plattformer, vil Cepheos bransjeerfaring og IT-kompetanse bidra til å levere en løsning som bygger videre på det du allerede har. Slik oppfyller du alle dine nåværende behov og utvikler sammen med nye ambisjoner.
Vi kan også integrere Field Service med Asset Management i Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management, og med Microsoft Dynamics 365 Business Central, dersom dette er ERP-plattformen dere bruker.
-
Mer enn 30 års erfaring med implementering av forretningsløsninger har hjulpet oss med å utvikle dokumenterte og testede metoder for å støtte og sikre hvert trinn i den digitale reisen din.
Vår erfaring med Microsoft Business Applications-porteføljen, vår strukturerte tilnærming og vårt fokus på forenkling og standardisering gjør at vi kan redusere usikkerheten som ofte følger av implementering av moderne service management system.






Finn mer innhold som inspirerer og informerer

Vil du vite mer?
Snakk med en ekspert om mulighetene dine med Microsoft Dynamics 365 Field Service og Cepheo

