-
+0Managed Services-kunder
-
+0års erfaring med Managed Services
-
+0års samarbeid med Microsoft
-
+0dedikerte Managed Services-konsulenter i Skandinavia
Med Cepheo Managed Services kan du
Øke effektiviteten og produktiviteten ved å minimere
nedetid, feil og risikoer i appene
Redusere IT-driftskostnadene ved å kun
betale for de tjenestene du trenger
Frigjør mer tid til å fokusere på kjerneoppgaver som
øker vekst og skaper konkurransefortrinn
Forbedre innovasjonen ved å få tilgang til den nyeste
teknologien og beste praksis i bransjen
La deg inspirere av våre kunders suksess med Managed Services
Hva du får med
Cepheo Managed Services
Support og vedlikehold
-
Helpdesk og førsteklasses support fungerer som kundens SPOC for hendelser, problemer, spørsmål og serviceforespørsler knyttet til Microsoft Dynamics AX/365.
-
Bruker- og applikasjonsstøtte håndterer hendelser og brukerstøttesaker eskalert fra helpdesk.
-
Tilgang og brukeradministrasjon støtter og håndterer forespørsler om å legge til, slette og endre brukerrettigheter for brukerkontoer.
-
Tjenesten håndterer serviceforespørsler i henhold til avtalte servicenivåer.
-
Administrerer løsningen av hendelser der flere parter er involvert (f.eks. hendelser knyttet til integrasjoner eller infrastrukturtjenester).
-
Proaktiv, kundeengasjert medarbeider som sørger for løpende forbedringer, oppfølging av hendelser, problemer og andre forpliktelser.
Kontinuerlig oppdatering
-
Sikrer at kundeapplikasjoner oppdateres i henhold til Microsoft Dynamics 365-livssyklusen, inkludert ISV-moduler, integrasjoner og kundespesifikke tilpasninger.
-
Informerer kunder om kommende endringer i Dynamics 365 FO-applikasjonen, for eksempel oppdateringer, degraderinger og funksjonsendringer. Dette inkluderer å gi råd til kunden om hva som må gjøres.
-
Denne tjenesten hjelper kunder med å bygge, distribuere og kjøre tester. Både manuelle og automatiske tester.
-
Cepheo er ansvarlig for å administrere kundens Dynamics 365 Azure-abonnement. Det gjør det mulig for Cepheo å overvåke og optimalisere kostnader basert på Azure-forbruk.
-
Lanseringsplanlegging, utvikling og implementering av nylanseringer i produksjonsmiljøet.
-
Proaktiv håndtering av DevOps i forbindelse med løpende oppdateringer og automatiserte prosesser for Dynamics 365.
-
Sikrer at kundeapplikasjoner oppdateres i henhold til Microsoft Power Platforms livssyklus.
Kontinuerlig forbedring
-
Proaktiv styring av ytelse og stabilitet. Optimaliseringskonsulent for batchjobber, integrasjoner og datahåndtering.
-
Foreslår, gir råd og utfordrer kunder om hvordan de kan dra nytte av tilgjengelig eller ny teknologi for å forbedre virksomheten deres.
Nysgjerrig på mulighetene med Cepheo Managed Services? Kontakt vår ekspert.