• +
    0
    Managed Services-kunder
  • +
    0
    års erfaring med Managed Services
  • +
    0
    års samarbeid med Microsoft
  • +
    0
    dedikerte Managed Services-konsulenter i Skandinavia

Mer tid og mindre stress med Managed Services

Det er en fulltidsjobb å ha ansvar for daglig drift og oppdatering av IT-systemer og apper.

 

Med Managed Services flytter du denne byrden til vårt team, som hovedsakelig består av skandinavisktalende eksperter som sikrer at bedriftens IT alltid er oppdatert, optimalisert og sikker.

Styrk bedriftens konkurranseevne

Managed Services gir de ansatte mer tid til innovasjon og utvikling. Skap konkurransefortrinn ved å fokusere mer på kjernevirksomheten, løse forretningsproblemer, utvikle nye ideer og forbedre kundeopplevelsen. 

Vi er eksperter på Managed Services for Microsoft Dynamics 365

Cepheo har levert Managed Services for Microsoft Dynamics 365 siden plattformen ble lansert i 2016. Vi vet hva som skal til for å støtte og videreutvikle løsningene dine.

Med Cepheo Managed Services kan du

Øke effektiviteten og produktiviteten ved å minimere

nedetid, feil og risikoer i appene 

 

Redusere IT-driftskostnadene ved å kun

betale for de tjenestene du trenger

 

 

Frigjør mer tid til å fokusere på kjerneoppgaver som

øker vekst og skaper konkurransefortrinn 

 

Forbedre innovasjonen ved å få tilgang til den nyeste

teknologien og beste praksis i bransjen

Hva gjør Cepheo unik som Managed Services-partner?

Etter mer enn 25 års erfaring som Managed Services-partner har vi skapt en rekke strukturerte og grundig testede prosesser og modeller som sikrer bedriftene effektiv og stabil IT-drift. Slik skaper vi suksess og trygghet for våre kunder.

IT-sjefen fikk nattesøvnen tilbake

«Jeg sov alltid med telefonen ved siden av hodeputen. Nå har Managed Services tatt over og jeg kan sove godt om natten igjen,» sier Frode Vatne, IT-sjef hos Pelagia.

Skalerbar, fleksibel og kostnadseffektiv

Sett sammen de riktige Managed Services basert på dine behov, utfordringer og budsjett. Du bestemmer omfanget selv og betaler kun for det du trenger.

La deg inspirere av våre kunders suksess med Managed Services

Derfor bør du velge Cepheo

Forretningsplattformen din er i gode hender hos våre +450 digitaliseringsspesialister. Enten det er Microsoft Dynamics 365, Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement, Microsoft Power Platform, Microsoft Azure eller Cepheos bransjespesifikke løsninger. Vi holder appene og systemene dine i topp stand. 24/7/365.

Kontinuerlig samarbeid

Hos oss har du den samme skandinaviske Service Delivery Manager fra starten av prosjektet til lenge etter at tjenestene er levert. Det gir det beste utgangspunktet for den daglige operative og strategiske dialogen. Vi har også ansvaret og eierskapet for å sikre at de siste oppdateringene av IT-arbeidet ditt fungerer fra dag 1. 

Skap suksess med outsourcing

Er Managed Services en fordel for din bedrift? 

Hva du får med

Cepheo Managed Services 

Support og vedlikehold

  • Helpdesk og førsteklasses support fungerer som kundens SPOC for hendelser, problemer, spørsmål og serviceforespørsler knyttet til Microsoft Dynamics AX/365.

  • Bruker- og applikasjonsstøtte håndterer hendelser og brukerstøttesaker eskalert fra helpdesk.

  • Tilgang og brukeradministrasjon støtter og håndterer forespørsler om å legge til, slette og endre brukerrettigheter for brukerkontoer.

  • Tjenesten håndterer serviceforespørsler i henhold til avtalte servicenivåer.

  • Administrerer løsningen av hendelser der flere parter er involvert (f.eks. hendelser knyttet til integrasjoner eller infrastrukturtjenester).

  • Proaktiv, kundeengasjert medarbeider som sørger for løpende forbedringer, oppfølging av hendelser, problemer og andre forpliktelser.

Kontinuerlig oppdatering

  • Sikrer at kundeapplikasjoner oppdateres i henhold til Microsoft Dynamics 365-livssyklusen, inkludert ISV-moduler, integrasjoner og kundespesifikke tilpasninger.

  • Informerer kunder om kommende endringer i Dynamics 365 FO-applikasjonen, for eksempel oppdateringer, degraderinger og funksjonsendringer. Dette inkluderer å gi råd til kunden om hva som må gjøres.

  • Denne tjenesten hjelper kunder med å bygge, distribuere og kjøre tester. Både manuelle og automatiske tester.

  • Cepheo er ansvarlig for å administrere kundens Dynamics 365 Azure-abonnement. Det gjør det mulig for Cepheo å overvåke og optimalisere kostnader basert på Azure-forbruk.

  • Lanseringsplanlegging, utvikling og implementering av nylanseringer i produksjonsmiljøet.

  • Proaktiv håndtering av DevOps i forbindelse med løpende oppdateringer og automatiserte prosesser for Dynamics 365.

  • Sikrer at kundeapplikasjoner oppdateres i henhold til Microsoft Power Platforms livssyklus.

Kontinuerlig forbedring

  • Proaktiv styring av ytelse og stabilitet. Optimaliseringskonsulent for batchjobber, integrasjoner og datahåndtering.

  • Foreslår, gir råd og utfordrer kunder om hvordan de kan dra nytte av tilgjengelig eller ny teknologi for å forbedre virksomheten deres.

Nysgjerrig på mulighetene med Cepheo Managed Services? Kontakt vår ekspert.

 

 

Arvid Bornstein

 

Sales Executive i Norge

Telefon: +47 46 88 42 98

Mail: abornstein@cepheo.com