Vi har samlet 5 konkrete eksempler på hvordan kunstig intelligens skaper reell forretningsverdi for våre kunder.
Med Cepheo Evergreen kan du:
-
Gjøre mer
Øk effektiviteten og produktiviteten ved å minimere nedetid, feil og risiko i dine applikasjoner gjennom proaktiv IT-drift.
-
Betale mindre
Reduser kostnadene og øk effektiviteten. Managed services gir deg forutsigbar IT-drift og du betaler kun for tjenester du bruker.
-
Komme videre
Frem innovasjon ved å ta i bruk den nyeste teknologien, beste praksis og skalerbare Managed Services.











Kontakt oss om Cepheo Evergreen
Cepheo Evergreen Services
Evergreen Core Services
-
Ett kontaktpunkt for hendelser og endringer , levert som en del av våre Managed Services for trygg IT-drift.
Servicedesken vår er bemannet av et team med eksperter fra Cepheo. Dette sikrer effektiv behandling, vurdering og videreformidling av henvendelser og ikke minst: Pålitelig support.
-
Teamet for bruker- og applikasjonsstøtte tar over saker som overføres fra servicedesken for videre oppfølging.
De fordeler ressurser, avklarer forventninger, definerer neste steg og sørger for proaktiv kommunikasjon om status på åpne saker, som er en viktig del av helhetlig IT outsourcing og IT-drift.
-
En tjeneste som sikrer strukturert oppfølging og styring av leveransene i tråd med avtalte forventninger. Et dedikert team håndterer koordinering, kommunikasjon og rapportering samt avvik og øvrige aktiviteter, som gir bedre kontroll i daglig IT-drift
-
Sikre plattformstabilitet og kontinuitet i virksomheten med planlagt og profesjonell gjennomføring av løsningsoppdateringer i tråd med Microsofts One Version-strategi.
Dette gir tilgang til de siste Microsoft-oppdateringene og funksjonene i applikasjonene, med minimal påvirkning på driften, levert som en del av våre Managed Services.
-
Et dedikert serviceteam leverer moderne DevOps-oppsett med standardiserte, automatiserte og sikre verktøy for håndtering og utrulling av kritiske løsninger – basert på Microsofts anbefalinger og beste praksis.
Løpende støtte for DevOps-pipelinen gir raskere håndtering av eventuelle problemer og en mer effektiv prosess for å implementere endringer som følger av oppdateringer. Dette bidrar til stabil IT-drift.
-
Regelmessige varslinger om tekniske og plattformrelaterte nyheter som er relevante for din virksomhet.
Innholdet hentes fra relevante fagmiljøer, vurderes og kvalitetssikres – slik at du til enhver tid er informert og bedre rustet til å ta gode beslutninger og forberede fremtidige tiltak i din IT outsourcing strategi.
-
En årlig gjennomgang av Microsoft Dynamics 365-miljøet, der ressurser, tilgang, bruk, lisensansvar og sikkerhet vurderes og evalueres.
Anbefalingene fra gjennomgangen gir et godt grunnlag for å optimalisere kostnader og avkastning på IT-investeringer, sikre effektiv bruk av ressurser og lisenser, og skape bevissthet rundt sikkerhet, en viktig del av bærekraftig IT-drift.
-
Et sammendrag av nyheter og produktoppdateringer fra Microsoft,med fokus på kommende funksjoner, plattformforbedringer, sikkerhetsoppdateringer og utfasinger av relevante Microsoft Dynamics-applikasjoner og miljøer.
Denne innsikten gjør det mulig for IT-administratorer og forretningsbrukere å ta gode beslutninger, planlegge oppdateringer, sikre kompatibilitet og redusere risikoen for driftsavbrudd.
Evergreen Extended Services
-
Én kontaktperson med kjennskap til kundens virksomhet og bransje, og med overordnet ansvar for samarbeid, leveranser og oppfølging.
Proaktiv styring av prosjekter, ressurser, kundedialog og kommunikasjon bidrar til høyere kvalitet og effektivitet i leveransene – og legger til rette for reduserte kostnader, bedre prosesser og økt kundetilfredshet.
-
Denne tjenesten sørger for at utviklingsmiljøet i skyen holdes oppdatert og er i samsvar med prinsippene for Application Lifecycle Management (ALM).
Tjenesten omfatter blant annet å sikre plattformkompatibilitet med produksjonsmiljøet, vedlikeholde operativsystemet, oppgradere programvare i skyen, løse eventuelle feil i oppgraderinger og sørge for at sikkerhetsprotokoller er oppdatert.
-
Stabiliteten i Microsoft-plattformen styrkes gjennom koordinering og planlegging av installasjon og utrulling av oppdateringer for relevante ISV-løsninger.
Ved å skille oppdateringer fra tredjepartsleverandører (ISV) fra Microsofts One Version-oppdateringer, muliggjøres egne testløp, bedre oversikt over tidsplaner – og et tydeligere fokus på å optimalisere funksjonaliteten i ISV-løsningene.
-
Overvåking av batch-rammeverket for å følge med på transaksjonsvolum og belastningstopper – slik at produksjonsmiljøet alltid har tilstrekkelige ressurser.
Tjenesten overvåker volumet av transaksjoner, identifiserer feilede eksporter og batchjobber, oppdager trege enheter, og analyserer effektiviteten i databehandlingen og batch-rammeverket for å legge til rette for optimal fordeling av belastningen.
-
Et dedikert team med ansvar for utrulling, effektiv kommunikasjon og strømlinjeformede prosesser for kodeutrulling i Microsoft Dynamics 365 bidrar til at endringer implementeres presist og til rett tid.
Tjenesten er et viktig element i våre Managed Services og omfatter oppsett og overvåking av Azure DevOps-løsning for automatisert utrulling til test-, UAT- og produksjonsmiljøer, samt en åpen prosess som forenkler planlegging og godkjenning.
-
Planlegging, gjennomføring og oppfølging av simulerte phishing-angrep for å øke bevisstheten om trusler, styrke sikkerhetskompetansen og redusere risiko og kostnader ved reelle angrep.
Simuleringene og materiell bygger på velprøvde konsepter fra Microsoft.
-
Helhetlig håndtering av planlegging og utrulling av oppdateringer for Microsoft Dynamics 365 ERP og relevante ISV-løsninger i alle miljøer.
Kontroll av kompatibilitet for ISV-løsninger og tilpasset kode reduserer operasjonell risiko, og grundig planlegging sikrer at oppdateringene skjer tilpasset kundens behov, i tråd med Microsofts oppdateringskalender for å unngå problemer med uventede automatiske endringer.
-
Gjør endringer effektivt med IT outsourcing, samtidig som du ivaretar systemstabilitet, kontinuitet, sikkerhet og driftskvalitet.
Velprøvde prosesser for endringshåndtering, ansvarsfordeling og åpenhet bidrar til å begrense risiko og sikre effektiv ressursbruk. Dette er en viktig del av moderne managed services.
-
Effektiviser programvareoppdateringer med tjenester for versjonshåndtering som gir forutsigbar og pålitelig utrulling, reduserer nedetid og holder driften i gang uten avbrudd.
Kjerneelementer i profesjonell IT-drift er detaljert planlegging, strukturert endringshåndtering og prosessautomatisering som gir raskere oppdateringer, mens proaktiv risikohåndtering, mulighet for reversering og grundig validering sikrer stabilitet og kvalitet.
Evergreen Tailored Services
-
Dersom du har behov som ikke dekkes av vår tjenesteportefølje, kan vi sammen definere skreddersydde tjenester, støtte og rådgivning tilpasset din virksomhet, levert som managed services.

Vil du vite mer?
Ønsker du å høre mer om hva Cepheo Evergreen kan tilby? Ta kontakt med en av ekspertene våre.