Med Cepheo Evergreen kan du:

  • icon

    Gjøre mer

    Øk effektiviteten og produktiviteten ved å minimere nedetid, feil og risiko i dine applikasjoner gjennom proaktiv IT-drift.

  • icon

    Betale mindre

    Reduser kostnadene og øk effektiviteten. Managed services gir deg forutsigbar IT-drift og du betaler kun for tjenester du bruker.

  • icon

    Komme videre

    Frem innovasjon ved å ta i bruk den nyeste teknologien, beste praksis og skalerbare Managed Services.

Cepheo Evergreen frigjør tid til innovasjon og strategi

Drifting av IT-systemer og applikasjoner er en fulltidsjobb. Bare det å holde oversikten over nye innovasjoner og mulige gevinster som ligger i jevnlige oppdateringer, kan være en utfordring. 

  

Med tjenester fra Cepheo Evergreen kan du overlate dette til våre teknologieksperter, og gi ditt eget IT-team mer tid til innovasjon og strategisk planlegging. 

  

Teknologiekspertene våre bidrar til å styrke konkurransekraften ved å fokusere på kjerneutfordringer, støtte strategiske initiativer og forbedre brukeradopsjon, produktivitet og kundetilfredshet. 

TRYGT OG FORUTSIGBART MED
SERVICE DESK
USER & APPLICATION SUPPORT
ETT KONTAKTPUNKT
24/7 SERVICEPORTAL
REGELMESSIGE NYHETER OG OPPDATERINGER
SERVICE DELIVERY COORDINATION
SERVICE DESK
USER & APPLICATION SUPPORT
ETT KONTAKTPUNKT
24/7 SERVICEPORTAL
REGELMESSIGE NYHETER OG OPPDATERINGER
SERVICE DELIVERY COORDINATION
Noen av våre kunder
  • Blaaklaeder Logo
  • Schur Logo
  • Pelagia Logo
  • Egil Rasmussen Logo
  • Madshus Logo
  • Blaaklaeder Logo
  • Schur Logo
  • Pelagia Logo
  • Egil Rasmussen Logo
  • Madshus Logo

Vi er eksperter på Microsoft Dynamics 365

Cepheo har bistått virksomheter med support, vedlikehold, oppgraderinger og strategisk rådgivning innen Microsoft Dynamics 365 siden plattformen ble lansert i 2016. Vi vet derfor hva som kreves for å holde forretningskritiske systemer tilgjengelige, stabile, oppdaterte og optimaliserte. 

 

Enten du bruker Microsoft Dynamics 365 ERP- eller CRM-applikasjoner, Microsoft Power Platform eller Cepheos egne bransjeløsninger, kan vi bidra til at systemene dine fungerer som de skal gjennom en trygg modell for IT outsourcing og IT-drift. 

Ønsker du å komme i kontakt med oss?

Hvilken verdi skaper egentlig AI?

Vi har samlet 5 konkrete eksempler på hvordan kunstig intelligens skaper reell forretningsverdi for våre kunder.

Skalerbare og kostnadseffektive IT-løsninger

Gjennom 25 år i IT-bransjen har vi utviklet tjenester og velprøvde prosesser som bidrar til effektiv og stabil drift for kundene våre. 

  

Etabler grunnlaget med kjernetjenestene våre og tilgang til serviceportalen. Deretter kan du bygge videre med spesifikke tjenester som passer ditt budsjett. 

  

Om behovene dine endrer seg, kan du enkelt fjerne eller legge til nye tjenester. Du bestemmer selv omfanget og betaler kun for det du benytter, levert som fleksible managed services.

Tiltrekk deg og behold de beste IT-hodene

Jobben med å finne og beholde de mest kvalifiserte IT-hodene blir stadig mer utfordrende. 

  

De flinkeste ønsker å jobbe med moderne teknologi, spennende prosjekter og andre dyktige kolleger som bidrar til faglig utvikling og karriereprogresjon. Gjennom å samarbeide med en erfaren IT-partner om fremtidsrettede plattformer og prosjekter, gir du IT-teamet ditt mer verdi, og mer glede i hverdagen. 

 

Undersøkelser viser at virksomheter som kombinerer interne IT-ressurser med outsourcing, oppnår høyere effektivitet og lavere kostnader. 

Outsourcing hos Pelagia ga nattesøvnen tilbake

Microsoft Dynamics 365 og IT outsourcing har frigjort ressurser hos markedsledende fiskeprodusent til automatisering og effektiviseringer. 

Høst verdiene av et langsiktig samarbeid

Implementeringen av en ny IT-plattform bør være starten på et verdifullt samarbeid og ikke slutten på det. 

  

Vi sørger for at både eksisterende systemer og nye oppdateringer fungerer fra dag én, og at du får maksimal verdi ut av fremtidige oppgraderinger straks de blir tilgjengelige. 

  

Med Cepheo har du ett kontaktpunkt som hjelper deg med å planlegge, implementere, overvåke og videreutvikle din IT outsourcing-strategi. Det gir et godt grunnlag for en løpende operativ og strategisk dialog. 

Skap suksess med IT outsourcing

Er Managed Services en fordel for din bedrift? 

Få flere nyheter og innsikt fra din bransje
Bli inspirert av våre kunders digitale suksess

Kontakt oss om Cepheo Evergreen 

 

Cepheo Evergreen Services 

Evergreen Core Services

  • Ett kontaktpunkt for hendelser og endringer , levert som en del av våre Managed Services for trygg IT-drift.  

      

    Servicedesken vår er bemannet av et team med eksperter fra Cepheo. Dette sikrer effektiv behandling, vurdering og videreformidling av henvendelser og ikke minst: Pålitelig support. 

  • Teamet for bruker- og applikasjonsstøtte tar over saker som overføres fra servicedesken for videre oppfølging. 

     

    De fordeler ressurser, avklarer forventninger, definerer neste steg og sørger for proaktiv kommunikasjon om status på åpne saker, som er en viktig del av helhetlig IT outsourcing og IT-drift.

  • En tjeneste som sikrer strukturert oppfølging og styring av leveransene i tråd med avtalte forventninger. Et dedikert team håndterer koordinering, kommunikasjon og rapportering samt avvik og øvrige aktiviteter, som gir bedre kontroll i daglig IT-drift 

  • Sikre plattformstabilitet og kontinuitet i virksomheten med planlagt og profesjonell gjennomføring av løsningsoppdateringer i tråd med Microsofts One Version-strategi. 

     

    Dette gir tilgang til de siste Microsoft-oppdateringene og funksjonene i applikasjonene, med minimal påvirkning på driften, levert som en del av våre Managed Services.

  • Et dedikert serviceteam leverer moderne DevOps-oppsett med standardiserte, automatiserte og sikre verktøy for håndtering og utrulling av kritiske løsninger – basert på Microsofts anbefalinger og beste praksis. 

     

    Løpende støtte for DevOps-pipelinen gir raskere håndtering av eventuelle problemer og en mer effektiv prosess for å implementere endringer som følger av oppdateringer. Dette bidrar til stabil IT-drift.

  • Regelmessige varslinger om tekniske og plattformrelaterte nyheter som er relevante for din virksomhet. 

     

    Innholdet hentes fra relevante fagmiljøer, vurderes og kvalitetssikres – slik at du til enhver tid er informert og bedre rustet til å ta gode beslutninger og forberede fremtidige tiltak i din IT outsourcing strategi.

  • En årlig gjennomgang av Microsoft Dynamics 365-miljøet, der ressurser, tilgang, bruk, lisensansvar og sikkerhet vurderes og evalueres. 

     

    Anbefalingene fra gjennomgangen gir et godt grunnlag for å optimalisere kostnader og avkastning på IT-investeringer, sikre effektiv bruk av ressurser og lisenser, og skape bevissthet rundt sikkerhet, en viktig del av bærekraftig IT-drift.

  • Et sammendrag av nyheter og produktoppdateringer fra Microsoft,med fokus på kommende funksjoner, plattformforbedringer, sikkerhetsoppdateringer og utfasinger av relevante Microsoft Dynamics-applikasjoner og miljøer. 

     

    Denne innsikten gjør det mulig for IT-administratorer og forretningsbrukere å ta gode beslutninger, planlegge oppdateringer, sikre kompatibilitet og redusere risikoen for driftsavbrudd. 

Evergreen Extended Services

  • Én kontaktperson med kjennskap til kundens virksomhet og bransje, og med overordnet ansvar for samarbeid, leveranser og oppfølging. 

     

    Proaktiv styring av prosjekter, ressurser, kundedialog og kommunikasjon bidrar til høyere kvalitet og effektivitet i leveransene – og legger til rette for reduserte kostnader, bedre prosesser og økt kundetilfredshet.

  • Denne tjenesten sørger for at utviklingsmiljøet i skyen holdes oppdatert og er i samsvar med prinsippene for Application Lifecycle Management (ALM). 

      

    Tjenesten omfatter blant annet å sikre plattformkompatibilitet med produksjonsmiljøet, vedlikeholde operativsystemet, oppgradere programvare i skyen, løse eventuelle feil i oppgraderinger og sørge for at sikkerhetsprotokoller er oppdatert.  

  • Stabiliteten i Microsoft-plattformen styrkes gjennom koordinering og planlegging av installasjon og utrulling av oppdateringer for relevante ISV-løsninger. 

      

    Ved å skille oppdateringer fra tredjepartsleverandører (ISV) fra Microsofts One Version-oppdateringer, muliggjøres egne testløp, bedre oversikt over tidsplaner – og et tydeligere fokus på å optimalisere funksjonaliteten i ISV-løsningene. 

  • Overvåking av batch-rammeverket for å følge med på transaksjonsvolum og belastningstopper – slik at produksjonsmiljøet alltid har tilstrekkelige ressurser. 

      

    Tjenesten overvåker volumet av transaksjoner, identifiserer feilede eksporter og batchjobber, oppdager trege enheter, og analyserer effektiviteten i databehandlingen og batch-rammeverket for å legge til rette for optimal fordeling av belastningen.

  • Et dedikert team med ansvar for utrulling, effektiv kommunikasjon og strømlinjeformede prosesser for kodeutrulling i Microsoft Dynamics 365 bidrar til at endringer implementeres presist og til rett tid. 

      

    Tjenesten er et viktig element i våre Managed Services og omfatter oppsett og overvåking av Azure DevOps-løsning for automatisert utrulling til test-, UAT- og produksjonsmiljøer, samt en åpen prosess som forenkler planlegging og godkjenning.

  • Planlegging, gjennomføring og oppfølging av simulerte phishing-angrep for å øke bevisstheten om trusler, styrke sikkerhetskompetansen og redusere risiko og kostnader ved reelle angrep. 

      

    Simuleringene og materiell bygger på velprøvde konsepter fra Microsoft.

  • Helhetlig håndtering av planlegging og utrulling av oppdateringer for Microsoft Dynamics 365 ERP og relevante ISV-løsninger i alle miljøer. 

      

    Kontroll av kompatibilitet for ISV-løsninger og tilpasset kode reduserer operasjonell risiko, og grundig planlegging sikrer at oppdateringene skjer tilpasset kundens behov, i tråd med Microsofts oppdateringskalender for å unngå problemer med uventede automatiske endringer.

  • Gjør endringer effektivt med IT outsourcing, samtidig som du ivaretar systemstabilitet, kontinuitet, sikkerhet og driftskvalitet. 

      

    Velprøvde prosesser for endringshåndtering, ansvarsfordeling og åpenhet bidrar til å begrense risiko og sikre effektiv ressursbruk. Dette er en viktig del av moderne managed services.

  • Effektiviser programvareoppdateringer med tjenester for versjonshåndtering som gir forutsigbar og pålitelig utrulling, reduserer nedetid og holder driften i gang uten avbrudd. 

      

    Kjerneelementer i profesjonell IT-drift er detaljert planlegging, strukturert endringshåndtering og prosessautomatisering som gir raskere oppdateringer, mens proaktiv risikohåndtering, mulighet for reversering og grundig validering sikrer stabilitet og kvalitet.

Evergreen Tailored Services

  • Dersom du har behov som ikke dekkes av vår tjenesteportefølje, kan vi sammen definere skreddersydde tjenester, støtte og rådgivning tilpasset din virksomhet, levert som managed services.

Vil du vite mer?

Ønsker du å høre mer om hva Cepheo Evergreen kan tilby? Ta kontakt med en av ekspertene våre.

Arvid Bornstein
Telefon: +47 46 88 42 98