Dynamics 365 og outsourcing har frigjort ressurser for markedsledende fiskeprodusent til automatisering og effektiviseringer.
Med Cepheo Evergreen kan du
-
Gjør mer
Øk effektiviteten og produktiviteten ved å minimere nedetid, feil og risiko i dine applikasjoner.
-
Betal mindre
Reduser IT-driftskostnadene ved kun å betale for tjenester du faktisk trenger.
-
Komme videre
Frem innovasjon ved å ta i bruk den nyeste teknologien og beste praksis i bransjene.









Kontakt oss om Cepheo Evergreen
Cepheo Evergreen Services
Evergreen Core Services
-
Ett kontaktpunkt for alle hendelser, servicehenvendelser og endringsforespørsler.
Servicedesken vår er bemannet av et team av eksperter fra Cepheo. Dette sikrer effektiv behandling, vurdering og videreformidling av henvendelser – og pålitelig support.
-
Teamet for bruker- og applikasjonsstøtte tar over saker som overføres fra servicedesken for videre oppfølging.
De fordeler relevante ressurser, avklarer forventninger, definerer neste steg og sørger for proaktiv kommunikasjon om status på åpne saker.
-
En tjeneste som sikrer strukturert oppfølging og styring av leveransene – i tråd med avtalte forventninger.
Et dedikert team håndterer koordinering, kommunikasjon og rapportering rundt hendelser, avvik og øvrige aktiviteter.
-
Sikre plattformstabilitet og kontinuitet i virksomheten med planlagt og profesjonell gjennomføring av løsningsoppdateringer – i tråd med Microsofts One Version-strategi.
Dette gir tilgang til de siste Microsoft-oppdateringene og funksjonene i applikasjonene, med minimal påvirkning på driften.
-
Et dedikert serviceteam leverer moderne DevOps-oppsett med standardiserte, automatiserte og sikre verktøy for håndtering og utrulling av kritiske løsninger – basert på Microsofts anbefalinger og beste praksis.
Løpende støtte for DevOps-pipelinen gir raskere håndtering av eventuelle problemer og en mer effektiv prosess for å implementere endringer som følger av oppdateringer.
-
Regelmessige varslinger om tekniske og plattformrelaterte nyheter som er relevante for din virksomhet.
Innholdet hentes fra relevante fagmiljøer, vurderes og kvalitetssikres – slik at du til enhver tid er informert og bedre rustet til å ta gode beslutninger og forberede fremtidige tiltak.
-
En årlig gjennomgang av Dynamics 365-miljøet, der ressurser, tilgang, bruk, lisensansvar og sikkerhet vurderes og evalueres.
Anbefalingene fra gjennomgangen gir et godt grunnlag for å optimalisere kostnader og avkastning på IT-investeringer, sikre effektiv bruk av ressurser og lisenser, og skape bevissthet rundt sikkerhetsmessige konsekvenser.
-
Et sammendrag av nyheter og produktoppdateringer fra Microsoft – med fokus på kommende funksjoner, plattformforbedringer, sikkerhetsoppdateringer og utfasinger av relevante Dynamics-applikasjoner og miljøer.
Denne innsikten gjør det mulig for IT-administratorer og forretningsbrukere å ta gode beslutninger, planlegge oppdateringer, sikre kompatibilitet – og redusere risikoen for driftsavbrudd.
Evergreen Extended Services
-
Én kontaktperson med kjennskap til kundens virksomhet og bransje, og med overordnet ansvar for samarbeid, leveranser og oppfølging.
Proaktiv styring av prosjekter, ressurser, kundedialog og kommunikasjon bidrar til høyere kvalitet og effektivitet i leveransene – og legger til rette for reduserte kostnader, bedre prosesser og økt kundetilfredshet. -
Denne tjenesten sørger for at utviklingsmiljøet i skyen holdes oppdatert og i samsvar med prinsippene for Application Lifecycle Management (ALM).
Tjenesten omfatter blant annet å sikre plattformkompatibilitet med produksjonsmiljøet, vedlikeholde operativsystemet, oppgradere programvare i skyen, løse eventuelle feil i oppgraderinger – og sørge for at sikkerhetsprotokoller alltid er oppdatert.
-
Stabiliteten i Microsoft-plattformen styrkes gjennom koordinering og planlegging av installasjon og utrulling av oppdateringer for relevante ISV-løsninger.
Ved å skille oppdateringer fra tredjepartsleverandører (ISV) fra Microsofts One Version-oppdateringer, muliggjøres egne testløp, bedre oversikt over tidsplaner – og et tydeligere fokus på å optimalisere funksjonaliteten i ISV-løsningene.
-
Overvåking av batch-rammeverket for å følge med på transaksjonsvolum og belastningstopper – slik at produksjonsmiljøet alltid har tilstrekkelige ressurser.
Tjenesten overvåker volumet av detaljerte transaksjoner, identifiserer feilede eksporter og batchjobber, oppdager tregt ytende enheter, og analyserer effektiviteten i databehandlingen og batch-rammeverket for å legge til rette for optimal fordeling av belastningen.
-
Et dedikert team med ansvar for utrulling, effektiv kommunikasjon og strømlinjeformede prosesser for kodeutrulling i Dynamics 365 bidrar til at endringer implementeres presist og til rett tid.
Tjenesten omfatter oppsett og overvåking av Azure DevOps-løsning for automatisert utrulling til test-, UAT- og produksjonsmiljøer, samt en åpen prosess som forenkler planlegging og godkjenning.
-
Planlegging, gjennomføring og oppfølging av simulerte phishing-angrep for å øke bevisstheten om trusler, styrke sikkerhetskompetansen og redusere risiko og kostnader ved reelle angrep.
Simuleringene og tilhørende materiell bygger på velprøvde konsepter fra Microsoft.
-
Helhetlig håndtering av planlegging og utrulling av oppdateringer for Dynamics 365 ERP og relevante ISV-løsninger i alle miljøer.
Kontroll av kompatibilitet for ISV-løsninger og tilpasset kode reduserer operasjonell risiko, og grundig planlegging sikrer at oppdateringene skjer tilpasset kundens behov – og i tråd med Microsofts oppdateringskalender for å unngå problemer med uventede automatiske endringer.
-
Gjør endringer samtidig som du ivaretar systemstabilitet, kontinuitet, sikkerhet og driftskvalitet.
Velprøvde prosesser for endringshåndtering, tydelig ansvarsfordeling og full åpenhet bidrar til å begrense risiko og sikre effektiv ressursbruk.
-
Effektiviser programvareoppdateringer med tjenester for versjonshåndtering som gir forutsigbar og pålitelig utrulling, reduserer nedetid og holder driften i gang uten avbrudd.
Detaljert planlegging, strukturert endringshåndtering og prosessautomatisering gir raskere oppdateringer, mens proaktiv risikohåndtering, mulighet for tilbakerulling og grundig validering sikrer stabilitet og kvalitet.
Evergreen Tailored Services
-
Dersom du har behov som ikke dekkes av vår tjenesteportefølje, kan vi sammen definere skreddersydde tjenester, støtte og rådgivning tilpasset din virksomhet.

Vil du vite mer?
Ønsker du å høre mer om hva Cepheo Evergreen kan tilby? Ta kontakt med en av ekspertene våre.